مشکلات برقی تعمیر یخچال جنرال الکتریک
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

این برند، از برندهای بسیار محبوب لوازم‌خانگی در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. کمپانی تولیدکننده جنرال الکتریک برای مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتری این نمایندگی‌ها را در نقاط مختلف جهان راه‌اندازی کرده‌است. درحقیقت نمایندگی یخچال جنرال‌الکتریک، برای پاسخ‌گویی به مشکلات مشتریانی که این یخچال را خریده‌اند و برطرف کردن مشکل آن‌ها به‌وجودآمده‌است.
تعداد زیادی نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در کشورهای مختلف وجود دارد؛ البته ناگفته نماند که عملکرد همه نمایندگی‌ها از سوی کمپانی تولیدکننده بررسی نمی‌شود و تنها تعداد محدودی که به عنوان نمایندگی رسمی شناخته می‌شوند، تحت نظارت شرکت اصلی جنرال الکتریک فعالیت می‌کنند. نمایندگی یخچال جنرال الکتریک کارهایی مانند فروش یخچال جنرال الکتریک، نصب و راه‌اندازی یخچال، فروش قطعات اصلی و سرویس و تعمیر این کالای خانگی را انجام می‌دهند.
لوازم یدکی تعمیرکار جنرال الکتریک
لوازم یدکی اصولا به لوازمی گفته می‌شود که در صورت خرابی یکی از قطعات جایگزین آن می‌شوند. یخچال‌ها نیز مانند همه وسایل الکتریکی دیگر دارای قطعات فروانی هستند که ممکن است با خراب شدن یکی از آن‌ها ایرادی اساسی در یخچال بروز پیدا کند. پس وجود لوازم یدکی، باتوجه به اهمیت یک به یک قطعات در یخچال، بسیار مهم است. در خصوص لوازم یدکی یخچال‌ها، نمایندگی یخچال جنرال الکتریک انواع لوازم یدکی اصل و مناسب را جهت تعمیر یخچال شما و آسودگی خیال‌تان بابت کیفیت قطعات دارد. اما در ادامه به معرفی قطعات مختلف یخچال جنرال الکتریک می‌پردازیم تا درهنگام نیاز به قطعات یدکی با آن‌ها آشنایی داشته باشید.

البته باتوجه به شباهت یخچال‌ها و قطعات آن‌ها به هم می‌توانیم قطعات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک را به عنوان نمونه برای شما شرح دهیم. قطعات اصلی آن عبارت است از:

۱- کمپرسور: این قطعه از دو قسمت تشکیل شده است و قسمت الکتریکی آن وظیفه راه انداختن قسمت مکانیکی را دارد.

2- کندانسور: این قطعه وظیفه خنک‌کنندگی گاز سیال را دارد.

۳- ترموستات: ترموستات وظیفه قطع کردن و همچنین وصل کردن جریان الکتریکی درون کمپرسور را بر عهده دارد.

۴- اپراتور: لوله مارپیچی است که وظیفه انتقال حرارت به وسیله گاز خنک کننده را دارد.

۵- برد: در خصوص این قطعه به دلیل اهمیت آن در ادامه به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

بقیه قطعات، قطعاتی جزئی هستند که ممکن است فقط درون ساید باشد اما به طور مختصر این قطعات عبارت‌اند از: یخ ساز، جایخی، لامپ، سنسور دما، فیلتر تصفیه و…
قطعات یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک که در بالا شرح دادیم در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک موجود است، که در ادامه نیز به آن می‌پردازیم.
مشکلات برقی در زمان تعمیر یخچال جنرال الکتریک
وجود برخی از مشکلات برقی سبب شده است که افراد برای تعمیر آن به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک مراجعه کرده و از آن‌ها بخواهند برای تعمیر یخچال مورد نظر اقدام کند از برخی مهمترین مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. عدم کارکرد صحیح یخساز
۲. عدم روشن شدن چراغ یخچال
3. بیش از اندازه گرم بودن یخچال
4. ایجاد سر و صدای فراوان از موتور
5. گرم بودن داخل فریزر
6. ایجاد برفک و یخ‌سازی مداوم در فریزر
۷. عدم فعالیت صحیح فریزر
8. کارکردن فریزر بدون وقف
9. دمای بسیار پایین فریزر
10. صدای کلیک مانند از یخچال یا موتور آن

در صورت به وجود آمدن مشکلات ذکر شده، برای پیشگیری از ایجاد خطرات جدی یا حتی سوختن موتور یخچال شما باید هرچه سریعتر با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس گرفته و از آن‌ها کمک بخواهید نیروی متخصص اعزام کنند. دقت داشته باشید که تعمیر یخچال نباید توسط افراد غیر متخصص انجام شود، زیرا این کار علاوه بر ایجاد آسیب‌های جدی برای یخچال، می‌تواند خطرات برق گرفتگی نیز به همراه داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: